Wereldwonder Taj Mahal - Reisverslag uit Agra, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu Wereldwonder Taj Mahal - Reisverslag uit Agra, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu

Wereldwonder Taj Mahal

Door: ¨Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

20 Oktober 2009 | India, Agra

Hallo Allemaal,

Gisteren hebben we Bhaktapur waar we overnachten een tochtje per rikja, bestuurd door een echte sikh, door een vogelpark gemaakt. We hebben erg veel vogels en andere dieren geien waaronder jakhalzen, schildpadden, apen en elanden.

Vanmorgen zijn we per bus naar Agra gereden en onderweg hebben we nog een oude Mogolstad bezocht welke voor mij al bekend was maar wel leuk om nogmaals te zien.

Rond de middag zijn we aangekomen in Agra waar we direct een tuktuk regelde voor de hele middag (400 rupia dat is 6 euro met zijn vieren) We hebben eerst het Ford bezocht toen de baby Taj Mahal en toen waar iedereen hier voor komt DE TAJ MAHAL een van de wereldwonderen.

Dit was erg mooi om te zien en zelfs voor de tweede keer nog een wondermooi bouwwerk. Ik heb reclamefoto's gemaakt voor Zwitser Leven want ik had mijn Zwitser Leven gevoel Tshirt aan en daar zijn redelijk wat foto's van gemaakt met de Taj op de achtergrond dus die zal ik opsturen voor de digitale nieuwskrant van hun.

Morgen wordt een vreselijke dag we moeten 13 uur busssen!!!!! en we vertrekken dus morgenvroeg om 6.00 uur zonder ontbijt dat zijn de slechte vakantiedagen maar dan krijgen we er ook wat voor terug de erotische tempel van Kahjuaro waar de hele Kama Sutra in uitgebeeld dus daar kunnen we nog iets van verwachten. De bestellingen voor de boekjes kunnen jullie me doormailen maar pas op je kunt er hele vreemde klachten van krijgen omdat je heel lenig moet zijn. Het verslag volgt dus wacht maar af.

Nog even nav alle vragen van diverse mensen ik heb zeker heel veel massages gehad in alle soorten en maten maar ik zal jullie in mijn verslagen niet al teveel jaloers maken want ze zijn lekker en kosten niets dus we maken optimaal gebruik van alle mogelijkheden zodra we arriveren

nou dit was het tot nu

tot de volgende keer

Petra

• 20 Oktober 2009 - 19:09

Peet & Liel:

Hoi Petra,

Klinkt weer goed allemaal,als je iets voor een 2de keer ziet blijft het je toch fascineren en zie je vaak weer andere dingen,die je de 1ste keer niet zag.
    Die busreis overleef je ook wel weer, doe gewoon af en toe een dutje,dan kun je de Kama Sutra
    goed in je opnemen.
    Veel plezier en tot hoors.
    Liefs Peet & Liel

• 22 Oktober 2009 - 11:38

Evelyn:

Helemaal leuk om je verhalen te lezen. Voor mij is het ook een grote aha-erlebnis als ik uit je verslag zo de namen voorbij zie gaan. Tot gauw als je terug bent, ben reuze benieuwd naar je foto's en verhalen. liefs eef

• 30 Oktober 2009 - 09:33

Gretha:

mmmmmmmmmm dus toch wel veel massages gehad.......zalig!!!
    Vroeg het me al af.

en ook nog een beetje werken tijdens je vakantie...het Zwitsers Leven Gevoel...hahha

Groetjes