Zo rust.... - Reisverslag uit Goa, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu Zo rust.... - Reisverslag uit Goa, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu

Zo rust....

Door: ¨Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

23 November 2010 | India, Goa

Goedenavond vanuit Goa,

zo daar was ik dan nog een keertje zo op het eind van de reis want nu schiet het toch echt op en zijn we zo weer thuis in het koude Nederland.

We zijn na een lange reis die 8 uur zou duren en 14 uur werd ja hoe kan het ook anders in Goa aangekomen. Een lekkere plek maar ook wel heel apart want je waant je gewoon terug in de hippie tijd hier. Je komt hier heel veel 50-60 ers tegen die zijn blijven hangen in deze tijd maar je ziet heel veel jongeren van in de twintig die ook terug gaan naar deze tijd.

Vanmorgen na de zware reis maar eens lekker uitgeslapen, nou ja om 9.00 uur eruit,en op ons gemak ontbijt genomen en daarna met z'n 4 en een taxi geregeld naar Old Goa, nog altijd zo 45 minuten rijden over hele smalle weggetjes maar wel door een mooi gebied.
Het is wel jammer om hier alleen aan het zwembad of op het strand te liggen dus we gaan toch maar iets bekijken hoewel we allemaal best wel moe zijn.
In Old Goa aan de rivier een lunchadresje uit de Lonely Planet gehaald waar we heerlijk op ons gemak wat met elkaar gegeten hebben.

Daarna zo rond 15.00 uur maar op ons gemak teruggereden naar het deel van Goa waar wij zitten en toen lekker aan het zwembad gaan liggen relaxen. We moeten ons nog wel even voorbereiden op onze laatste etappe's een treinreis van 12 uur van Goa naar Mumbai. Dit is een dagtrein die zo rond 9.00 uur vertrekt dus als alles mee zou zitten (hahahahhah) zouden we om 21.00 uur aan kunnen komen in Mumbai maar gezien het feit dat de tijd van elastiek is hier ga ik ervan uit dat we rond middernacht ter plaatse zijn. Dan hebben we nog een dag in Mumbai en de volgende nacht zo rond 23.00 uur moeten we richting vliegveld voor onze lange vlucht van Mumbai naar Munchen en dan door naar Amsterdam waar we zo rond 10.30 uur aan zullen komen en dan zit het erop en hebben we alleen de herinneringen en de foto's nog.

Nou ik weet niet of er vanuit India nog een berichtje komt maar anders horen jullie vanuit Nederland het laatste nieuws van mij

Morgen hebben we hier op en rondom het strand een hippie markt met 2000 kraampje waar van alles en nog wat te koop schijnt te zijn dus nu snel nog even geld wisselen voor het geval ik nog iets leuks tegenkom

heel veel liefs en groetjes uit Goa, Peace man....

En mem ik hem geprobeerd te bellen maar helaas kan ik geen contact krijgen hij geeft aan dat jullie telefoonnummer niet bestaat maar ik probeer het wel weer

liefs

Petra

• 23 November 2010 - 16:52

Peet & Liel:

Hoi Petra

Geniet ze nog en succes met de treinreis,maar dat kan overdag heel goed uitpakken hoor,je hoeft je geen moment te vervelen!!!
    Kleedt je maar warm aan als je in Nederland aankomt want ze verwachten sneeuw!!!!Weer eens wat anders dan 31graden.
    Geniet er nog even van en een goede reis terug.
    Groetjes,liefs
    Peet & Liel

• 23 November 2010 - 19:44

Femmi:

Hoi Petra,

Ik denk dat je straks vakantie moet nemen om bij te komen van deze reis.
    Wat een belevenissen en wat een reistijd maar gelukkig hoef je zelf niet te rijden en kun je rustig naar buiten kijken.
    Petra, een goede reis terug en ik ben benieuwd naar de foto's,
    groetjes, Femmi.

• 24 November 2010 - 14:57

Herma:

2000 kraampjes ???

Wissel dan nog maar even geld, jouw kennede..........

Goede reis terug