Ik lig in het ziekenhuis - Reisverslag uit Benares, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu Ik lig in het ziekenhuis - Reisverslag uit Benares, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu

Ik lig in het ziekenhuis

Door: Petra van der Wal

Blijf op de hoogte en volg Petra

24 Januari 2014 | India, Benares

Hallo allemaal, lang niets meer geschreven maar ik lig sinds maadag dus in het ziekenhuis van Varanasi met een trombose in mijn been. Ik kan niet mailen omdat er geen wifi is maar mag nu even op de administratie een bericht naar jullie sturen om jullie te informeren
het gaat op zich goed, goede doktoren, vrienden die me van eten en drinken voorzien en elke nacht bij me slapen maar aangezien ik vorig jaar een dubbele longembolie had nemen ze geen risico met mij
mijn bloed moet dun genoeg zijn om hier weg te kunnen en dan is nog de vraag of ik direct mag vligen dus misschien wordt mijn verblijf wel verlengd hierdoor.
zodra ik weer wifi heb horen jullie
mijn telefoonnummer voor sms of zo is 00918005201727

alles komt goed maar zal tijd kosten

groetjes Petra

• 24 Januari 2014 - 08:39

Yvonne Rutgers:

Ik lees net je bericht, ik had al zo'n voorgevoel toen je vertelde over pijn in je been. Wat ontzettend vervelende situatie Petra. Ik zou je gelijk willen bezoeken en helpen. Ik hoop dat de bloedverdunners helpen. Blijf je been omhoog houden en doe niet te veel!!!! Ga niet veel lopen of staan. Laat eerst de bloedverdunners werken, zodat het bloed dunner wordt. Span je niet te veel in!! Was ik maar bij je. Gelukkig heb je lieve mensen om je heen. Sterkte met alles, je bent nu in goede handen. Alles komt goed, heeft idd tijd nodig. Liefs en een dikke knuffel en een dikke zoen. Liefs van Yvonne

• 24 Januari 2014 - 08:43

Peet & Liel:

Jeh, Petra dat is niet zo leuk, fijn dat je goede doktoren hebt en intussen al zo veel vrienden, die je allemaal goed verzorgen!!
    We hopen, dat je snel weer het ziekenhuis mag verlaten, maar inderdaad, ze moeten je ook niet te vroeg ontslaan....eerst moet maar alles goed in orde zijn. Je hebt wel pech de 2 laatste reizen naar India.
    Heel veel beterschap en een spoedig herstel.
    dikke knuffel
    Peet & Liel

• 24 Januari 2014 - 09:32

Wendy:

Bel je vanavond nog wel even

• 24 Januari 2014 - 09:53

Anita:

Lieve Petra, wat naar voor je zeg. Van harte beterschap. Anitaxx

• 24 Januari 2014 - 10:47

Dayen:

Hoi Petra,

Als ik nog wat moet doen thuis o.i.d. dan sms me maar. Doe rustig aan daar en fijn dat er vrienden zijn die je helpen. Hou je taai. Groetjes Dayen

• 24 Januari 2014 - 10:50

Martin:

Hoi Petra,

Dat is balen, neem je tijd voor herstel.

Beterschap,

Martin

• 24 Januari 2014 - 13:45

Jannie Louwman:

Petra,

Beterschap toegewenst en neem alle tijd die nodig is om goed te herstellen, groetjes van Jannie

• 24 Januari 2014 - 14:00

Jolanda Stern:

Hoi Petra,

Dat is erg voor je. Er zijn waarachtig leukere plekken, dan een Indiaas ziekenhuis! En een fikse streep door de rekening v.w.b. je fotoproject. Maar je gezondheid is het allerbelangrijkste natuurlijk. Hopelijk kun je snel naar huis, want dat betekent ook dat het beter met je gaat.
    Ik heb mijn emailadres hierbij vermeld, want wij hebben geen echt contact meer de laatste tijd.
    Maar ik zou erg graag van je weten hoe het met je gaat als je weer thuis bent.
    Eerst maar beter worden,

Sterkte gewenst van Jolanda (en van Cor)

• 24 Januari 2014 - 14:45

Ina Mulder:

Tjee Petra, Dit is niet leuk. Wel fijn dat er zo goed voor je gezorgd wordt.
    Hoop dat je spoedig hersteld en dat je er toch nog van kunt genieten.
    Beterschap!!! en heel veel sterkte!!!!!
    Ina

• 24 Januari 2014 - 15:21

Evelyn:

jeetje petra ik schrok toen ik je bericht las. heel veel sterkte met weer letterlijk op de been komen !!! liefs evelyn

• 24 Januari 2014 - 15:46

Alie:

Hoi Petra, wat vervelend zeg. Zorg goed voor jezelf en beterschap, liefs

• 24 Januari 2014 - 16:03

Guido Helga:

We wensen je heel veel beterschap, Guido Helga

• 24 Januari 2014 - 16:04

Grietje En Arend:

Hallo Petra, jammer dat je nu in het ziekenhuis ligt maar gelukkig dat je wel goed wordt geholpen en dat je vrienden je kunnen helpen en zelfs bij je kunnen slapen. We hopen dat je weer vlug zult genezen maar neem wel de tijd zodat je geen terugslag krijgt. Heel veel beterschap en hou je taai. Liefs Grietje en Arend

• 24 Januari 2014 - 18:12

Femmi:

Hoi Petra,

Wat een schrik, gelukkig maar dat je zoveel lieve mensen in de buurt hebt die voor je zorgen.
    Ik hoop voor je dat je gauw weer naar je appartementje kunt.
    Sterkte en beterschap, groetjes, Femmi.

• 24 Januari 2014 - 19:42

Gretha Smit:

Beste Petra,
    Begon je berichten op facebook al te missen, maar dat dit de reden is, is natuurlijk echt niet leuk.
    Waardeloos dat je trombose gekregen hebt en nog meer als dat gebeurd in het Buitenland.
    Schrok me rot toen ik het las. Heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter met je.
    Groetjes en beterschap van Koert en Gretha

• 24 Januari 2014 - 21:33

René Heijnen:

Petra, heel veel beterschap. Doe voorzichtig. Neem de tijd. Gezondheid boven alles!

• 24 Januari 2014 - 22:51

Richard Meppelink:

Petra, ook beterschap gewenst van deze kant. En zoals René al zij: Doe voorzichtig en neem de tijd.

• 25 Januari 2014 - 08:41

Annette Valk:

Ha Petra, dat is even schrikken! Weet je dat ik daar pas nog aan dacht, omdat je toen hier ook in het ziekenhuis had gelegen en het even stil bleef met de berichtjes. Maar gelukkig ken je het land en heb je lieve mensen op je heen. Heel veel beterschap gewenst! Xx

• 25 Januari 2014 - 17:05

Geke:

Hoi Petra,
    Wat vervelend het zit je niet mee. Ik hoop dat je snel beter bent, maar zorg ervoor dat je goed hersteld.
    De eetafspraak zullen we nog even uitstellen.

Dikke kus Geke