Relax dagje - Reisverslag uit Benares, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu Relax dagje - Reisverslag uit Benares, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu

Relax dagje

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

26 November 2016 | India, Benares

Vanmorgen ga ik ontbijten bij Aum. Als ik de deuren opendoe vliegt me de rat er tussenuit, brrrr. Hij zat gewoon klem tussen beide deuren. Ik ga naar boven naar Vandana om haar te vragen om het hek vroeg open te doen voor morgen naar de arti en de worstelaars. Leon ligt nog op bed dus ik zeg tegen haar dat ik hem wel een berichtje stuur over morgenvroeg.
Als ik in Aum kom is er geen mens aanwezig dus lekker rustig. Anil komt vandaag rond 12 uur langs zodat we de afspraken met de dokter kunnen kortsluiten. Anil wil graag een spaghetti eten dus dat bestel ik voor hem. Ik neem niks was laat met de yoghurt en het fruit voor het ontbijt.
Na de lunch gaat Anil terug naar huis en ik ga naar Banti door. Ik wil nog een Kurti passen en kijken naar wat shawls. Ik zie nog wat sjaaltjes en neem er nog wat mee.
Dan ga ik richting Open Hand, ff rustig zitten. Tom stuurt een berichtje dat hij niet fit is maar dat hij er nu even uit moet. Hij komt even langs.
Gezellig gekletst , Gerda is er ook komt ook bij ons zitten
Geen lunch dus we nemen warm eten, bestellen fried Rice maar krijgen fried, dus patat, ik eet het wel op. Gerda wacht op de nieuwe fried Rice.
Govinda is er ook met Indiase mensen die een school hebben vlakbij Sarnath. Ze nodigen ons uit om een keer langs te komen, dat doen we dan in februari wel een keer. Johan, de manager, wandelt binnen die heeft een huis vol zuid Afrikanen van de kerk en komt een taart halen.
Chandu belooft om maandag cheese cake te maken want die missen we vreselijk. Dan is hij dinsdag te eten. We zullen net zien. Maar voor mij is dit geen Open Hand meer zonder verse cheesecake.
Ik wandel naar huis en haal mijn gebakje dan maar bij Chessnuts. We nemen er ook nog eentje mee voor de volgende dagen lekker.
Thuis nog even lekker tijd voor mezelf en dan ga ik slapen, morgen eeg vroeg op.