Dagje thuis klusje hier klusje daar - Reisverslag uit Benares, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu Dagje thuis klusje hier klusje daar - Reisverslag uit Benares, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu

Dagje thuis klusje hier klusje daar

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

30 November 2017 | India, Benares

Deze ochtend heb ik niks dus ik neem rustig de tijd om te douchen, ontbijten klaar te maken en te ontwaken. Ik had Aradhana gevraagd of ze nog een keer langs kon komen. Ik had een kaart gekocht voor haar sponsors en wil graag dat ze deze kaart schrijft. Ze komt rond 10 uur langs want er was een les uitgevallen. In een mum van een rijd heeft ze een leuk bericht voor haar sponsor geschreven. Ik eis van elk kind wat gesponsord wordt dat er contact blijft met de sponsor via Facebook, via post, via mail of via tekeningen het naakt niet uit op welke manier maar ik vind wel dat ze hun dank mogen tonen voor wat andere mensen voor hun doen.
De rest van de dag blijf ik heerlijk in huis. Ik heb best nog veel te doen. Ik ga eerst eens een deel van de was doen dan kan die nog lekker drogen. Ondertussen ga ik mijn powerpoint presentatie voor de Ark vast maken en die is dan ook te gebruiken voor de Schalmei in Haulerwijk, misschien met wat klein aanpassingen her en der.
Weinig tot niks gedaan met powerpoint maar ondertussen ga ik het leuk werk vinden. Natuurlijk heb ik een prachtige serie met recente foto's waar ik uit kan kiezen. Vandaag is mijn laatste werkdag in de telefoon want morgen is mijn betaalde Skype bel abonnement afgelopen. Het is een beetje zonde om voor 1 dag nog een keer 15 euro te betalen. Ik kom er in de loop van de middag achter dat ik ook voor 3 euro en een paar cent 100 belminuten kan kopen die dan een maand geldig zijn. Ik stuur Feije een berichtje dat ik dat ga doen. Ik denk dat Skype een andere telling heeft dan wij want rond 3 uur kan ik niet meer bellen, geen geldige abonnementen geeft hij aan. Dus ik kan gelijk mijn nieuwe abo afsluiten en dan kan ik weer verder.
Verder dus vandaag niet zoveel bijzonders te melden niet anders dan ik veel gedaan heb en dat is ook wel nodig want de tijd begint te dringen voor je het weet moet ik terug naar Nederland.