eindelijk in India - Reisverslag uit New Delhi, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu eindelijk in India - Reisverslag uit New Delhi, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu

eindelijk in India

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Petra

06 Augustus 2007 | India, New Delhi

Hallo Allemaal,

Hier het eerste berichtje vanuit India. Na een voorspoedige reis via London kwamen we ruim op tijd aan in India.

Op het vliegveld werden we afgehaald door Niels de reisbegeleider. Na verloop van tijd druppelden alle mensen bij elkaar op de afgesproken plaats.

Per bus(je) gingen we op weg naar ons hotel Pablas International. De rit duurde ongeveer 45 minuten maar het was een genot om weer terug te zijn in India, alleen al dat hectische verkeer en de geuren en kleuren om je heen. Ik voelde me direct weer thuis.

In het hotel werden we ingedeeld met een ander groepslid. Ik kwam bij Lilian uit Dongen op de kamer, zij was een dag eerder aangekomen dus ik had haar nog niet ontmoet, gelukkig klikt het gelijk we hebben heel veel dezelfde afwijkingen en dat schept een band.

Na lekker een douche te hebben genomen, wat niet helpt want je zweet je direct weer het leplazerus, gaan Lilian en ik in de buurt van het hotel even rondkijken, water halen etc.

We komen terecht in een tuk-tuk die ons naar het vvv van delhi zal brengen, maar gelukkig krijgt hij een lekke band en kunnen wij met een andere tuk-tuk terug naar het hotel waar we om 11.00 uur een welkomstpraatje hebben.

Na de info gaan we om 13.00 uur per bus langs een aantal bezienswaardigheden en dan bedoel ik ook langs of een japannerbezoek van 10 minuten. Gelukkig als we terugkomen in Delhi hebben we nog tijd zat om alles nog eens goed te bekijken.

Na een aantal stops onderweg gaan we zo tegen 19.00 uur direct door naar ons restaurant waar we gaan eten. Het is een lekker restaurant met goede service en dat voor Indiaase begippen echt goed.

Na het eten met Lilian per tuk-tuk terug naar het hotel door de heksenketel van het verkeer hier maar alles gaat goed, er sneuvelen alleen 200 voetgangers per jaar en dat is alles.

Bij het hotel even snel naar het internetcafe om jullie op de hoogte te brengen via deze mail.

Morgen is het vroeg op 6.00 uur want om 7.00 uur gaan we op weg
Nou tot mails en laat eens wat van jullie horen

xxxPetra vanuit Delhi India

• 06 Augustus 2007 - 16:47

Jannie Louwman:

Petra,

ik leef met je mee, als ik jonger was, wilde ik ook wel zo'n reis maken, verheug me nu al op je verhalen en.........je foto's!!!

Groetjes en tot ziens, jannie

• 06 Augustus 2007 - 17:29

Ilse Kerssies:

Fijn dat je goed over gekomen bent, spannend allemaal. Op deze manier beleef ik hem een beetje mee. Erg leuk. Succes en veel plezier op je verdere reis. Ps leuk dat je zo goed met je kamergenoot kan. Is gezellig.

• 06 Augustus 2007 - 18:03

Hallo Petra:

Leuk wat van je te horen.
    Toch weer terug in het bekende Dehli?
    Wat een apart wereldje toch he?, wij zijn er vorig jaar geweest. en 7 september vertrekken we naar China.
    Nog veel plezier in het zo indrukwekkende India

Groetjes Peter en Harriët

• 06 Augustus 2007 - 18:26

Dayen:

Fijn dat de reis goed verlopen is. We waren gisteren om half 11 in Giethoorn, lekker op tijd. We hebben een bootje voor de hele dag gehuurd en dat was wel lekker met die warmte. Het wordt hier nu wel wat koeler in NL. Heel veel plezier daar en geniet van je vakantie.
    Grrrrrrrrrrrrrroetjes van ons allemaal.

• 06 Augustus 2007 - 19:04

Elles Beumer:

Hoi Petra,

Had je wel tijd om tijdens het japannerbezoek foto's te maken?
    Ik kijk al uit naar de volgende mail,

Groeten van Rinus en Elles

• 06 Augustus 2007 - 21:06

Gertrud:

Hoi Petra,
    Klinkt goed die eerste dag. Nog bedankt voor je kaart. Hier druppelde het bezoek een beetje door maar ook zoals jij zijn de meesten op vakantie.

Groetjes,
    Gertrud

• 07 Augustus 2007 - 11:39

Ada:

Hallo Petra,
    Goed om te horen dat de reis spoedig is verlopen en dat je een kamergenoot hebt waarmee het klikt. Leuk om je reis zo op afstand een beetje mee te kunnen maken. Ik ben benieuwd naar het volgende verhaal! Geniet van jouw verblijf in India. Groeten van ons allemaal. Ada, Gary, Paulien & Marleen.

• 07 Augustus 2007 - 19:41

Marije Griffioen:

Dag Petra!
    Nog bedankt voor je kaartje met mooie tekst! Leuk om jouw reisverhalen nu te lezen! Is een welkome afwisseling tussen het voeden en luiers verschonen door!
    Hier gaat alles prima! Jesse is erg blij met z'n broertje.
    Fijn dat je al weer thuis voelt daar, maar je komt toch wel terug????

Groetjes en nog veel (foto)plezier!
    Marije

• 08 Augustus 2007 - 05:44

Gerd:

Hoi Petra,
    Fijn om te horen dat je een goede reis hebt gehad. Ik ben benieuwd naar de rest van je avontuur. Groetjes!

• 08 Augustus 2007 - 08:03

Patries:

Klinkt erg geweldig, fijne reis