Terug in Nederland. - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Petra Wal - WaarBenJij.nu Terug in Nederland. - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Petra Wal - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland.

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

28 Augustus 2007 | Nederland, Dedemsvaart

Zondagnacht om 4.30 uur locale tijd (in Nederland is het dan 1.00 uur) vertrekken we per bus naar het vliegveld van Delhi om de terugreis naar Nederland te aanvaarden. Na heel veel veiligheidsmaatregelen op de luchthaven kunnen we met enige vertraging vertrekken met een propvol vliegtuig.Na een geslaagde vlucht via London landen we maandagavond klokslag 18.00 uur op Schiphol. Het laatste stuk heb ik met de trein naar Zwolle gedaan en daar stonden mijn moeder en buurvrouw Dayen mij op te wachten.
Thuisgekomen rond 21.30 uur konden mijn vader,moeder en ik nog even bijkletsen en toen was het tijd om mijn eigen frisse bedje op te zoeken. Toch wel weer lekker je eigen bed in te kunnen duiken.
Ik vond de tijd dat we vlogen ook wel lekker omdat je eigenlijk gelijk in je ritme komt omdat je vrij snel kunt gaan slapen. Als je 's morgens aankomt heb je nog een hele lange dag voor de boeg en heb je echt moeite om je ogen open te houden.
Gelukkig heb ik goed geslapen en ik heb vandaag het idee dat ik alweer in mijn ritme zit. Na afscheid te hebben genomen van heit en mem ben ik maar eens begonnen mijn 284 mails in mijn werkbox te gaan lezen, gelukkig is er veel wat ik direct al weg kan gooien.
Morgen gaat het echte leven weer beginnen, ik moet weer aan het werk en het klinkt misschien gek maar ik heb ook best wel weer zin om te gaan werken.
De komende weken zal ik in mijn vrije uurtjes eens proberen om mijn foto's een beetje op orde te krijgen en te rubriceren, het zal wel niet meevallen want het zijn er best veel ondanks de pech met mijn fototoestellen (zie eerdere berichten over dit drama).

ik heb op deze weblog ook een aantal (10) foto's geplaatst dus als jullie alvast wat willen bekijken......

Nou dit was het laatste mailtje van deze vakantie, binnenkort spreek ik de meesten van jullie wel weer. Heel erg bedankt voor jullie leuke reacties en tot ziens

liefs Petra xxx

  • 28 Augustus 2007 - 20:00

    Lilian:

    Hoi Petra,
    Ik heb genoten van al je verhalen,ook al heb ik het zelf allemaal meegemaakt,het is leuk om het ook van anderen te lezen.
    Succes met al je foto's, want het is een hele klus,ik heb mijn foto's nog niet eens allemaal gezien!
    Voor morgen succes met je werk!
    Groetjes Liel

  • 29 Augustus 2007 - 06:17

    Gretha:

    Hoi Petra,

    Wat is dat snel gegaan zeg die vakantie van jou.
    Vond het leuk om de mails van jou te lezen net of je er een beetje bij bent.
    En nu weer terug naar de realiteit die werken heet.........hahaha
    Maar ook weer je bakkie koffie..hihi
    En nog even weer na genieten met je verhalen en foto's.
    Ik spreek je vast nog wel binnenkort
    welkom thuis meid

    Groetjes van Gretha

  • 29 Augustus 2007 - 14:48

    Petra S.:

    Ha die andere Peet,
    Hier even een krabbeltje van mij. Ik vnd het heel leuk om zo van de zijlijn ook jouw weblog te bekijken. Zo zie je maar weer dat er veel overeenkomsten zijn qua ervaringen maar ook verschillen. En dat is maar goed ook.....zo nemen we allemaal weer andere dingen mee naar (t)huis. Heel veel groetjes en geniet nog na van al je foto's. Petra uit A.

  • 30 Augustus 2007 - 10:29

    Anne:

    Hoi Petra,
    Komen je foto's ook op internet. Ik heb jullie verhalen van de reis met veel plezier gevolgd en zou het zo leuk vinden er foto's van te zien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dedemsvaart

Petra

iedereen die wil kan meereizen via mijn reisdagboek

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 204860

Voorgaande reizen:

19 Januari 2023 - 09 April 2023

Back to Benares

04 Oktober 2022 - 05 December 2022

De terugkeer na 2,5 jaar COVID in Nederland

21 Januari 2020 - 01 April 2020

Na de feestdagen terug naar huis

07 Oktober 2019 - 08 December 2019

Oktober 2019 terug naar Benares

01 Februari 2019 - 07 April 2019

Eindelijk mag ik weer terug naar mijn India

09 Oktober 2018 - 10 December 2018

Terug naar mijn tweede vaderland

29 Januari 2018 - 29 Maart 2018

Chances 4 Children India op werkbezoek

08 Oktober 2017 - 06 December 2017

Chances 4 Children India

28 Oktober 2016 - 02 December 2016

reis met een missie

26 Januari 2016 - 26 Februari 2016

Terug naar mijn tweede vaderland en mijn familie.

30 Augustus 2014 - 05 November 2014

Back home to MY Varanasi

01 Januari 2014 - 02 Februari 2014

Vrijwilligerswerk in Varanasi India voor Fairmail

02 Maart 2013 - 02 Mei 2013

Long time volunteer in Varanasi, India

31 Maart 2012 - 21 April 2012

Vrijwilligersreis straatkinderen in India

15 September 2011 - 07 Oktober 2011

Afrika's best bewaarde geheim, een festivalreis

05 November 2010 - 27 November 2010

Rondreis Zuid India

29 Juni 2010 - 08 Juli 2010

Ayurvedische kuurreis naar Kerala India

05 Oktober 2009 - 28 Oktober 2009

Terug naar India

30 November -0001 - 30 November -0001

Ladakh, Praag, Beijing, Equador en Bonaire

Landen bezocht: