op weg naar Agra - Reisverslag uit New Delhi, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu op weg naar Agra - Reisverslag uit New Delhi, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu

op weg naar Agra

Door: ¨Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

19 Oktober 2009 | India, New Delhi

Hallo allemaal,

zo er zit alweer een dag, avond en nacht op en dat kort de vakantie lekker in. Gisteravond dus naar de bios geweest en zowaar een film die we redelijk konden volgen en wie speelde een gastrolletje Kylie Minogue dus dat was best leuk.De film heet Blue, misschien komt hij ook nog wel in Nederland want het is niet een typische Bollywood film

Een super grote moderne bios die van binnen luxe is niet normaal voor hier een kaartje kost je 65 rupia dat is ongeveer 90 cent omgerekend en er zaten denk ik wel 500 mannen, vrouwen, kinderen en babys (met en zonder geluid) binnen. Iedereen leeft mee staat te gillen en te schreeuwen en het is constant lawaai om je heen mobieltjes hoor je ook overal en iedereen kletst maar raak wel erg leuk om mee te maken maar ondenkbaar in nederland.

Oh ja ook nog wel even leuk om te melden hoe zit het hier met de prijzen want daar schrik je ook af en toe van een coca cola koop je voor 20 rupia dat is wel 30 cent een zak Lays chips (ook niet onbelangrijk op lange busreizen)is ook wel 30 cent en als je gaat eten dan ben je voor een maaltijd met een drankje en koffie of thee wel 3 euro kwijt. Internet is ongeveer 60 cent per uur vandaar dat ik ook mijn hotmail maar even opschooon anders kost dat thuis zoveel tijd. Zoals jullie zien is het leven hier dus echt goedkoop dus we kunnen er nog wel even tegenaan.

Vandaag een vogelpark bezocht was erg leuk en veel dieren gezien. Morgen gaan we naar Agra de stad van de Taj Mahal wel een van de hoogtepunten van deze reis denk ik voor de meesten

ik bedank jullie voor jullie berichtje en tot de volgende keer

groetjes Petra

• 19 Oktober 2009 - 14:25

Gretha:

Hey Petra,
    Alweer een dag om, ja de tijd gaat snel als je plezier hebt.
    Tjee dat je met het gegil, gebel en gekrijs nog iets hebt kunnen volgend van de film hahahh
    Ik mis trouwens iets in je verhalen, waar zijn de massages en behandelingen???????/
    Of hebben we dat daar niet?
    Wens je nog heel veel plezier in het super dure land een diner voor 3euries...lachen ja

• 19 Oktober 2009 - 15:50

Peet & Liel:

Hoi Petra,

Leuk dat je zo aan het genieten bent. Als je morgen de Taj Mahal gaat bezoeken, doe dan maar sokken aan, want die stenen kunnen erg warm zijn aan je voeten en het is zonde als je van het een naar het ander moet rennen!!!
    Veel plezier
    Liefs Peet & Liel

• 20 Oktober 2009 - 19:06

Erik:

Hallo Petra,

Leuk om je reis zo online bij te kunnen houden. Leve internet ! India is wel een land met enorme tegenstellingen als ik je verhalen zo lees met als enige gemeenschappelijk factor : heel veel mensen ! Dat wordt nog afkicken in Nederland : zo rustig !
    :-)

heel veel plezier nog,