Ziek dag 2 - Reisverslag uit Bishunpura, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu Ziek dag 2 - Reisverslag uit Bishunpura, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu

Ziek dag 2

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

22 November 2016 | India, Bishunpura

Gerda gaat alweer vroeg weg zie ik later op mijn app, ik heb haar niet gesproken of gezien.
Ik voel me nog steeds belabberd en ook mijn diarree remmers werken niet echt goed. Ze doen niks de diarree blijft maar aanhouden. Ik pak een banaantje uit onse koelkast misschien is dat iets wat werkt en zeker natuurlijk. Ik douche me toch maar even en was gelijktijdig mijn ondergoed uit zo goed en kwaaad als het kan. Toch voel ik me nog steeds niet fit.
Dan duik ik mijn bed maar weer in. Ik had een heldere ingeving en heb een emmer naast me neergezet zodat ik niet steeds het toilet misloop. Dan maar op de campingmanier van vroeger. Ondertussen stinkt mijn kamer natuurlijk een uur in de wond maar dat ruik je niet als je erin ligt alleen als je binnenkomt. Ik slaap weer in want ik kan oo dit moment blijven slapen. Dat is natuurlijk geen verkeerde zaak en zal mijn herstel alleen maar goed doen. Zo rond 13 uur belt Tom me. Hij is vandaag jarig en nodigt me voor een feestje uit. Dat had hij gisteren al gedaan via de Whats App maar ik heb gisteren been telelfoon of laptop aangeraakt, nou dan ben ik echt ziek. Tom had via via gehoord dat ik ziek was en belt hor het ermee is. En of ik iets nodig ben. Hij vraagt of ik anti biotica wil En opeens gaat me een lampje branden ik had van de thuisapotheek, die me een thyphus injectie thuis hadden gebracht een kuurtje meegekregen dus na wat zoeken heb ik die gevonden. Ik begin deze gewoon te slikken want een alternatief is er niet. Tom komt langs met zout en mineralen oplossing want ik begin langzamerhand uit te drogen. Hij haalt nog water voor me en brengt mijn was naar de huisbaas, erg lief van hem.
Eind van de middag komen Gwen en Kaushal nog langs en nemen me bananen en mandarijen mee.
Gerda komt s avonds weer thuis en. Regelt dat er een dikke rest in de keuken zit. Ons fruit wat is aangevreten laat dit zien en ze heeft ook iets weg zien schieten met een lange staart.
Dus voorlopig de keuken even niet meer in. Nou ik lig toch in bed dus ik kom er toch niet voorlopig. Weer vroeg gaan slagen. Maar ik heb het gevoel dat die ene pil uit Nederland en de zakjes van Tom wel werken. We zullen het afwachten,
Ik had mem willen Skypen maar ze is niet in line, vandaag was de trouwdag van heit en mem altijd wel een dag om even bij stil te staan maar ik heb een kaartje gestuurd.

• 25 November 2016 - 07:35

Erik:

Erg vervelend zo. Ik hoop dat de kuur snel aanslaat. Beterschap gewenst.
    Groeten, Erik

• 27 November 2016 - 12:56

Eddy En Sylvia:

Hoi Petra
    Erg vervelend voor je dat je zo ziek bent.
    Wij zetten onze Kinderen in het buitenland in geval van diaree op het dieet van cola en zoute chips. À dat is lekker, b krijg je genoeg zout binnen en C cola is eigenlijk een geneesmiddel van oorsprong. Probeer het eens. Een soort recept van klazine ut salk .
    Hopelijk gaat het dan heel snel weer beter.
    Gr Eddy en Sylvia.