Ontmoeting met meer Ngo mensen uit Nederland - Reisverslag uit Benares, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu Ontmoeting met meer Ngo mensen uit Nederland - Reisverslag uit Benares, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu

Ontmoeting met meer Ngo mensen uit Nederland

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

24 November 2016 | India, Benares

Vanmorgen redelijk vroeg opgestaan na een onrustige nacht, veel gedroomd en vaak wakker geworden. Ik wil vandaag in de benen en moet, na 4 dagen zonde eten, vandaag wel wat gaan eten. Ik loop eerst naar Sparsa voor een
Massage. Ik leg hen eerst even uit dat ivm de geldsituatie ik niet meer massages kan afnemen helaas. Ik vraag RajKumari of ze mijn nek extra wil behandelen.
Na de massage loop ik door naar Open Hand waar ik geroosterd brood met boter bestel, wat suiker erop maar ik krijg het bijna niet naar binnen . Toch nog maar even mijn best doen om het weg te krijgen.
Ik zit bij een man aan tafel die ik er nog niet eerder heb gezien. Gwen komt ook nog binnen want die zoekt Dhiraj. We raken ook met de man in gesprek, hij heet. Michael en is een Canadees en hij woont hier al 17 jaar. Hij doet wandelingen voor Varanasi Walks, nooit ban gehoord. Later zie ik ok internet dat die organisatie georganiseerde wandelingen en boottochten voor toeristen organiseren. Zijn vriend is de eigenaar en hij helpt hem af en toe. We hebben een prettig gesprek over de politie in India, de geldsituatie en Gwen leeft haar uit van haar theorieën van de banken en de Rotschild familie. Ondertussen word ik ook opgehaald door Johann en voorgesteld aan 3 mensen Conny, Marien en Theo uit Nederland van de Benares School Foundation, die had ik al via Facebook gespot. Ze werken en sponsoren een aantal scholen waaronder Asha Deep, little star school, jeevan school etc
We kletsen wat en ze vinden mijn nieuw op te zetten project wel interessant omdat Connie Rao van Asha Deep hun daar al over geïnformeerd.
Ik geef ook aan dat ik fotografen hebben die beschikbaar zijn en direct krijg ik een opdracht voor as zondag avond om portretten te fotograferen an een schoolbijeenkomst. Ik vraag Dhiraj of die tijd heeft maar die geeft aan vraag Kaushal maal. Hij heeft nu natuurlijk ook een baan. We wisselen adressen en 06 nummers uit. Theo heeft coor hemzelf nog een opdracht hij wil iets van een drieluik aan de muur hebben van Benares daar moeten we verder nog maar eens over kletsen. Ik kan via mijn Pin eindelijk mijn schulden hier bij Aum inlossen, pffff.
Dan ga ik met Gwen richting Aum cafe waar ik ook alles kan gaan betalen wat er nog open staat. Ik ga toch de pizza hier proberen te eten maar als hij voor me staat is mijn eetlust al voorbij. Ik laat hem inpakken en neem hem zo mee naar huis. Ik heb snel een riksja naar huis genomen en rond 19 uur komt Kaushal om foto's uit te zoeken om te printen voor GLC. Kaushal bakt de pizza op en ik neem wat crackers. Ik schil ondertussen de aardappels en pel de uien voor de aardappelsalade. Als we eten zet ik die op het vuur. Als we in de keuken zijn schiet die enge rat weer voorbij en hij gaat inderdaad naar buiten langs de plek die Kaushal zei. Kaushal haalt nog den extra steen van buiten om de ingang te blokkeren maar of het helpt ??
We doen samen nog even de afwas en dan hoef ik vanavond de keuken niet meer in dus we sluiten hem af. Gerda is er weer niet dus ik kan vanavond mijn gang gaan en ik ga heerlijk op mijn kamer relaxen en niet zo laat slapen.

• 27 November 2016 - 14:05

Eddy En Sylvia:

Hoi Petra
    Erg vervelend voor je dat je zo ziek bent.
    Wij zetten onze Kinderen in het buitenland in geval van diaree op het dieet van cola en zoute chips. À dat is lekker, b krijg je genoeg zout binnen en C cola is eigenlijk een geneesmiddel van oorsprong. Probeer het eens. Een soort recept van klazine ut salk .
    Hopelijk gaat het dan heel snel weer beter.
    Gr Eddy en Sylvia.