The day after - Reisverslag uit Benares, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu The day after - Reisverslag uit Benares, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu

The day after

Door: Petra van der Wal

Blijf op de hoogte en volg Petra

09 Oktober 2019 | India, Benares

Nou en of ik goed geslapen heb.... Ik werd om 10 uur wakker.
En de hele nacht doorgeslapen. Rustig aan begon ik in de douche met een emmer te vullen voor een vervrissende douche. Carmen was er vroeg uit geweest maar die is oak al een week in india dus die heeft de jetlag al gehad in Delhi.
Ze had al yoghurt, muesli fruit etc gehaald dus voor ik ging douchen gingen we op onze veranda heerlijk ontbijten. Met koffie en vers fruit en yoghurt. Na het ontbijt douche ik me toch even hoewel het niks geeft, ik kan niet eens mijn kurta aantrekken alles plakt.
We gaan naar de supermarkt om spullen in te kopen en we lopen eest even bij Pantaloons binnen voor een kurta. Ik scoor goed, oranje en fel gele kleuren deze keer. Carmen koopt een linnen, ook erg mooi. Dan maken we de supermarkt onveilig. Helaas is er veel uitverkocht dus morgen maar weer een poging wagen. Wel is er fruit, eieren, brood etc dus daar kom ik vandaag wel mee rond.
Terug in ons huis moeten we al vrij snel weg dus ik rooster even een garlic baguette. Dan kimt onze taxi want de zoon en zijn vriendin van Carmen komen aan. Ze wilde graag dat ik meeging dus dat doe ik dan ook.
De taxirit gaat voorspoedig en we zijn mooi op tijd. Ook het vliegtuig is op tijd dus we kunnen vlot weer terug naar ons huis. Ze wonen ook bij ons in huis. Na terugkomst ga ik even aan de slag met mijn werk. Proberen of alles het weer doet. En ja hoor alles is weer in volle bedrijf. Ik bek even met mijn collega en werk daarna mijn werkzaamheden af. De rest van de avond probeer ik uitzending gemist te kijken maar dat is erg vervelend kijken als het geld steeds blijft staan. Carmen heeft voor de kids nog een potje gekookt en heeft over dus ik neem nog een klein beetje. Dan is het weer tijd om te gaan slapen, tot morgen

• 10 Oktober 2019 - 18:56

Ina:

Hoi Petra,

Fijn dat de reis goed is gegaan. Weer een hele fijne tijd gewenst in je 2e thuisland.

Lieve groetjes,
    Ina