aankomst in India - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Petra Wal - WaarBenJij.nu aankomst in India - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Petra Wal - WaarBenJij.nu

aankomst in India

Door: ¨Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

06 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Beste allemaal,

na een soepel verlopen reis via Franfurt waren we om 00.15 uur (=Indiase tijd, verschil met nederland is 3,5 uur later hier) aan in Delhi en het voelde voor mij als thuiskomen. Dat heb ik altijd als ik in India ben gelukkig maar.
Het was nog 24 graden dus de fleech trui kon direct in de rugzak worden gedaan die zijn we even niet nodig.

Op het vliegveld kennis gemaakt met de rest van de groep en volgens mij gaat het best gezellig worden met deze mensen. Onze reisbegeleidster Dinja was er ook met haar stagaire Niels die het vak moet worden bijgebracht.

Per bus gaan we naar het Pablas hotel voor mij een bekend hotel waar ik twee jaar geleden voor en na mijn India/Ladakh reis ook heb gezeten dus voor de orientatie is dat wel lekker. Rond half 3 kunnen we dan eindelijk naar onze kamer en ik krijg een kamer voor mezelf wel lekker en ik hoop dat dat ook zo blijft deze reis.
Snel nog

ik bel nog snel even mijn moeder dan weet ze dat ik weer veilig aan ben gekomen.Die vertelt me dat Zuid India een overstroming heeft gehad maar daar zullen wij geen last van hebben.

Op de kamer snel even de rugzak gereorganiseerd en me opgefrist en toen was het ondertussen 3.00 uur en kon ik lekker gaan slapen.

Morgenvroeg om 11.30 uur hebben we bijeenkomst en rond 13.30 uur gaan we de stad verkennen voor mij een hernieuwde kennismaking met heel veel toeristische hoogtepunten van de afgelopen keren dat ik hier ben geweest er zal toch niet zoveel veranderd zijn denk ik.

Wel is "mijn" internetcafe vlakbij het hotel niet meer helaas dus heb ik een andere moeten zoeken maar die zijn hier in overvloed.

Nou ik zal jullie in de loop van de reis af en toe even bijpraten reacties kun je achterlaten op mijn weblog ik kan er helaas niet op reageren via de weblog

Groetjes en tot de volgende keer

Petra

• 06 Oktober 2009 - 05:43

Jolanda:

Wederom welkom in India. Geniet van al het bekende en nieuwe. Hier in Darjeeling is het regenachtig, na 2 weken zon. De nachten worden nu ook wat frisser. Darjeeling ligt op 2100 meter hoogte, dus het wordt nu langzaam winter.
    Heb het goed,

• 06 Oktober 2009 - 06:24

Patries:

Hey Peet,

Geniet maar lekker van het mooie weer na je reis maar weer eens een balletje slaan. Ik ben dan ook uit de verbouwings taverelen.

• 06 Oktober 2009 - 08:41

Gretha:

Fijn dat je goed bent aangekomen.
    Geniet van alles wat erop je pad komt, zullen zeker de nodige massages zijn jou kennende hahahha.
    wij hebben net een weekendje Texel gehad en ook dat was lekker genieten.Even alle stress weg laten waaien, nou waaien deed het wel.

Groetjes van Gretha

• 06 Oktober 2009 - 09:37

Peet & Liel:

Hoi Petra,

Hier de 2de poging om te reageren want de 1ste is niet geplaatst.
    Leuk dat je weer in het Pablas terecht bent gekomen,inderdaad bekende omgeving. Vandaag dus lekker ronddolen in Delhi en wie weet zie je nog iets nieuws, maar in het drukke Delhi is toch altijd wel iets te zien,dat verveelt nooit!
    Morgen dan aan je reis beginnen, dus een lekker plaatsje aan het raam zoeken,wat makkelijk is voor je foto's.
    En Petra vergeet over 'n paar dagen je "tempelsokken" niet in je dagrugzak te stoppen voor Bikaner!
    Veel plezier geniet ze en tot hoors.
    Liefs,dikke kus
    Peet & Liel