Een donderdag in Benares - Reisverslag uit Benares, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu Een donderdag in Benares - Reisverslag uit Benares, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu

Een donderdag in Benares

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

02 November 2017 | India, Benares

Vanmorgen weer op tijd richting Assi na een heerlijk lange nacht slapen.
De behandeling was weer heerlij en tijden de Sirodhara viel ik gewoon weer vet in slaap......
Zo rond half 12 was ik klaar en heb toen even een heerlijk grote Coffee Americana gehaald bij Open Hand. Ik ben hier al een maand en heb nog niet 1 x cheesecake genomen en vanmorgen op de massagebank dacht ik opeens... Ik heb zin aan cheesecake maar helaas die was nog niet gemaakt dus ik moest het doen zonder. Ik moest vroeg weg omdat ik voor Feije de telefoon over zou nemen. Ook had ik een hypotheekaanvragen van mijn collega. Heerlijk dat dit zo kan digitaal kun je overal ter wereld werken.
Ik loop nog even langs de groeten en fruit boeren en neem verse bananen en mandarijnen mee. Ook haal ik bij mijn kleine winkeltje van het oude mannetje nog wat drinken. Bij Chestnuts haal ik heerlijke broodjes en omdat Open Hand geen cheesecake had trakteer ik me hier op een gebakje . De keuze is weer reuze maar ik ga voor een lekkere gele ananas met veel kleurstoffen waarschijnlijk. Thuis aangekomen is de stroom eraf zoals wel vaker dus ik hoop dat ik genoeg stroom in mijn laptop heb. Gelukkig Is de stroom er gauw weer maar ook net zo snel weer weg. This is India Guys. Heerlijk gewerkt hoewel ik er even weer in moest komen. 's Avonds zou ik nieuw beddengoed halen maar Vandana was er niet. Ze kwam het wel brengen zei haar man. In de loop van de avond kwam ze ook maar ze had maar 1 lakentje bij haar, ik lag net even plat want ik had een beetje hoofdpijn maar we hebben samen nog gezellig gekletst. Over haar school die ik sponsor en nog veel meer dingen. Volgende week ga ik weer op bezoek bij de Naveen school.
Na haar bezoekje ga ik mijn olie hoofd maar eens wassen, Sirodhara is lekker maar de hele dag een kop vol olie is minder. Fris gewassen kan ik mijn bed in.