ga ik of ga ik niet?? - Reisverslag uit New Delhi, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu ga ik of ga ik niet?? - Reisverslag uit New Delhi, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu

ga ik of ga ik niet??

Door: ¨Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

27 Juni 2010 | India, New Delhi

het is net of mag het niet zo zijn dat ik heerlijk op vakantie ga want vandaag ben ik zelf op de huisartsenpost in het ziekenhuis beland omdat ik zo vreslijke pijnen had in mijn linker arm.Dit had ik al een paar dagen maar ja aangezien ik een bikkel en geen piepert ben op dit gebied dacht ik och beetje teveel golf gespeeld en spieren overbelast gaat wel weer over maar helaas het was vanmorgen zo erg dat ik niet eens mezelf aan kon kleden omdat ik mijn linkerarm niet omhoog kon krijgen dus met heel veel kunst een vliegwerk iets van kleding aangetrokken en na een telefoontje toch maar richting ziekenhuis getogen.
autorijden was ook niet je van het, ik moest dus met rechts alle handelingen in de auto doen en ik kan je zeggen dat is niet echt handig. Kon ook geen parkeerkaart trekken uit de automaat vanuit de auto en men keek me al vreemd aan dat ik uit de auto stapte hiervoor. Zag zo'n blik van och jee een vrouw die niet dicht genoeg bij het zuiltje kan rijden om uit de auto een kaartje te trekken.

In het ziekenhuis was het gauw bekeken een heftige slijbeursontsteking in mijn linker bovenarm dus direct aan de diclofinac en dan maar kijken hoe het gaat vandaag en morgen.

Terug rijdend naar huis hoorde ik van mijn moeder dat het met mijn vader ook nog niet zo jofel gaat ondanks dat hij thuis is gekomen uit het ziekenhuis dus ook dat zet me aan tot twijfel of ik nu wel of niet moet gaan maar ja als ik thuis blijf kan ik daar ook niet veel aan veranderen ben misschien een dag eerder thuis als het nodig is maar al met al geeft het me nog steeds geen goed gevoel om te gaan grrrrr.

morgen maar even afwachten

groetjes Petra

  • 27 Juni 2010 - 15:02

    Jolanda:

    Goh, Petra, dat is wel heel erg sneu. Als je pijn hebt lijkt mij dat erg afbreuk te doen aan je vakantie. Of ze moeten daar een arts in dienst hebben die heel goed met je aandoening kan omgaan. Ik denk dat je voorzichtig moet zijn. Hoe dan ook, beterschap, ik wens je veel wijsheid.

  • 27 Juni 2010 - 15:11

    Anita:

    Lieve Petra, volgens mij schreeuwt jouw lichaam om vakantie. Met een juiste Ayurvedische behandeling kom jij als herboren thuis. Dus: GAAN!
    dikke zoen,
    Anita

  • 27 Juni 2010 - 18:03

    Peet & Liel:

    Hoi pechvogel,
    Ja dat is even afwachten hoe het morgen gaat want met een slijmbeursontsteking moet je toch voorzichtig zijn en ze zullen je ook geen massages geven aan die arm denk ik zo.Enfin jij voelt het zelf het beste,maar het zou zonde zijn als je niet met volle teugen kan genieten van je kuurweek.
    Beterschap
    Peet & Liel

  • 27 Juni 2010 - 18:30

    Yvonne:

    Hoi lieve Petra,

    Over 2 dagen is de vlucht naar India.
    Wacht gerust af en neem pas een beslissing als je die dag evt. gaat vliegen. Luister goed naar je lichaam en geest. (je ayurvedische kuur is alvast ingegaan)

    Liefs Yvonne R

  • 27 Juni 2010 - 20:56

    Gertrud:

    Hoi Peet,

    Wat een pech maar hopelijk werken de medicijnen vlug en kun je alsnog weg. Kan me voorstellen dat je ook met je vader zit maar gelukkig kun je de beslissing nog even uitstellen.
    Sterkte en beterschap

    Gertrud

  • 29 Juni 2010 - 07:53

    Dayen:

    Hoi Petra,

    Goh, had even bij me langs gekomen joh, had ik zo met je mee kunnen gaan naar het ziekenhuis. Ook altijd alles zelf willen doen he. Als je vandaag nog niet weg bent dan kom ik nog even bij je langs. Ik zal zo bij je kijken, misschien ben je er nog.
    Als je al in het vliegtuig zit, wens ik je een hele fijne vakantie en anders kom je maar bij ons een bakkie doen.

    Groeten Dayen

  • 29 Juni 2010 - 13:38

    Angelique:

    hey petra

    ondanks alle tegenslagen hoop ik dat je het toch enorm naar je zin gaat krijgen. als je dit leest heb je in ieder geval de reis achter je rug.
    zet hem op en heel veel plezier.

  • 30 Juni 2010 - 17:43

    Grietje En Arend:

    Hallo Petra, we hopen dat ondanks alles toch een mooie reis zult beleven en we wensen je heel veel plezier en beterschap met je arm en hopelijk komt het met je vader ook weer goed.

  • 01 Juli 2010 - 05:03

    Herma:

    He meissie,

    Ben je gegaan ?????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

iedereen die wil kan meereizen via mijn reisdagboek

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 202882

Voorgaande reizen:

19 Januari 2023 - 09 April 2023

Back to Benares

04 Oktober 2022 - 05 December 2022

De terugkeer na 2,5 jaar COVID in Nederland

21 Januari 2020 - 01 April 2020

Na de feestdagen terug naar huis

07 Oktober 2019 - 08 December 2019

Oktober 2019 terug naar Benares

01 Februari 2019 - 07 April 2019

Eindelijk mag ik weer terug naar mijn India

09 Oktober 2018 - 10 December 2018

Terug naar mijn tweede vaderland

29 Januari 2018 - 29 Maart 2018

Chances 4 Children India op werkbezoek

08 Oktober 2017 - 06 December 2017

Chances 4 Children India

28 Oktober 2016 - 02 December 2016

reis met een missie

26 Januari 2016 - 26 Februari 2016

Terug naar mijn tweede vaderland en mijn familie.

30 Augustus 2014 - 05 November 2014

Back home to MY Varanasi

01 Januari 2014 - 02 Februari 2014

Vrijwilligerswerk in Varanasi India voor Fairmail

02 Maart 2013 - 02 Mei 2013

Long time volunteer in Varanasi, India

31 Maart 2012 - 21 April 2012

Vrijwilligersreis straatkinderen in India

15 September 2011 - 07 Oktober 2011

Afrika's best bewaarde geheim, een festivalreis

05 November 2010 - 27 November 2010

Rondreis Zuid India

29 Juni 2010 - 08 Juli 2010

Ayurvedische kuurreis naar Kerala India

05 Oktober 2009 - 28 Oktober 2009

Terug naar India

30 November -0001 - 30 November -0001

Ladakh, Praag, Beijing, Equador en Bonaire

Landen bezocht: