Op weg naar de volgende bestemming - Reisverslag uit Kausani, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu Op weg naar de volgende bestemming - Reisverslag uit Kausani, India van Petra Wal - WaarBenJij.nu

Op weg naar de volgende bestemming

Door: Petra van der Wal

Blijf op de hoogte en volg Petra

08 April 2013 | India, Kausani

'S morgens per locale bus naar Kausani, bagage per auto naar station en de rest loopt. De bus staat al klaar maar wacht tot hij vol is rond 1100 uur vertrekt hij dan toch. Onderweg hebben we de mooiste witte bergen van de Himalaya. We hebben vandaag een rechtstreekse bus en in een uurtje of 3 zijn we in Kausani in hotel Uttarakhand waarbij we prachtig zicht hebben op de besneeuwde toppen van de Himalaya. We krijgen een kamer op de 1e etage en we kunnen mooi voor de deur zitten en kijken naar de bergen en het hotel heeft Wifi. We gaan op zoek naar een uitzichtpunt en nemen een verkeerde en komen terecht bij een ziekenhuis waar op de eerste hulp waar iemand ligt te kermen van de pijn en worden dan ook door een streng heerschap hierop aangesproken. iets verderop zijn we goed en komen we bij een klein Ghandi museum en verderop is de wachttoren met uitzicht op de prachtige witte bergen. Met de tieners gaan we weer werken aan de perfect picture waar ze ook al eerder mee bezig zijn geweest. Ik mag me druk maken met het blazen van bellen voor een foto van Aradhana. Plat liggend in het gras is dat voor een 51 jarige best heftig.....hahaha. Als de zon weggaat gaan we terug naar het hotel. Ik ga 's avonds met Tom uit eten in een leuke tent tegenover het hotel ipv in het locale tentje waar de groep gaat eten. wij zijn even toe aan iets anders dan Indiaase gerechten en we nemen dan ook een heerlijke pizza. De borden, glazen en bestek zijn hier super schoon en de pizza smaakt heerlijk. Terug in het hotel is de club ook terug en gaan we nog lekker even op het balkon zitten met af en toe Wifi, ik moet af en toe even een eindje lopen om het signaal weer op te vangen want mijn kamer zit net even te ver. Dan gaan we nietwaar te laat naar bed want morgen hebben we een reisdag naar Nainital onze laatste plek op deze trip.

• 08 April 2013 - 13:08

Harriet:

Hoi Petra
    Wat een avonturen. Heel leuk om je zo via internet te kunnen volgen , en je spannende verhalen te kunnen lezen. Heel veel plezier nog. Liefs ook van Peter

• 08 April 2013 - 22:17

Femmi:

Hoi Petra,

Volgens mij heb je het prima naar je zin.
    Bij ons is de erge kou nu voorbij, dat wil voor mij zeggen: tuinwerk.
    Ik wens je nog fijne dagen.

groetjes, Femmi.